Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.


REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád

 

Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, nabízíme pouze kvalitní zboží u kterého jsme plně přesvědčeni o výhodnosti poměru cena/kvalita. Pakliže se přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena. 

V každém případě se snažíme najít takové řešení, které Vám bude vyhovovat!


Poškození vzniklé přepravou zásilky
Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka mechanicky poškozena, je povinen do 24 hodin informovat prodejce telefonicky na číslo 775929757 a současně na emailu obchod@hudebnicentrum-vlasim.cz  (uvádějte: jméno, č. objednávky a popis poškození). Zajistíme co nejrychlejší výměnu. Po této lhůtě nelze poškození reklamovat.

Závada při prvním použití výrobku
Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 7 dnů od prodeje, poskytuje prodávající rychlé řešení reklamace výměnou za nový bezvadný kus při splnění všech následujících bodů:

  • Zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující.
  • Dané zboží je na prodejně či skladem (jinak není výměna možná).
Reklamace v záruční době
Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté co vady zjistil.
  • Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 30 měsíců.
  • Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci  ( např: trsátko skutečně nevydrží 30 měsíců hraní).
  • Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30ti kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.
Postup při reklamaci

Kupující vytiskne a vyplní Reklamační formulář.Kupující osobně či přepravní službou dopraví na své vlastní náklady reklamované zboží spolu s kopií faktury či paragonu a výše uvedeným Reklamačním formulářem na adresu:

Hudební centrum Vlašim

Jiří Doubek

Polánka 4, 258 01 Vlašim

 

Provozní doba:

Po - Pá   15:00 - 20:00

So  9:30 - 12:00   16:00 - 20:00

Ne  16:00 - 20:00

 

  • Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.
  • K reklamovanému zboží nezapomeňte přiložit kopii faktury nebo paragonu a řádně vyplněný Reklamační formulář!