S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
Ihned k odeslání (dodání již druhý den od objednávky)
Zboží je možné ihned odeslat, ale nemusí být dostupné k okamžitému osobnímu odběru. Doba doručení závisí na formě dopravy (obchodník je schopen zboží předat dopravci ihned).
U dodavatele (dodání dva až čtyři dny od objednávky)
Zboží se nenachází na skladě obchodníka. V případě objednávky zákazníkem je obchodník schopen okamžitě zboží objednat.
Na dotaz (dodání až 14 dní)
Zboží se nenachází na skladě obchodníka. V případě objednávky zákazníkem obchodník vyrozumí zákazníka o datu expedice, podmínkách dodání. Jedná se především o produkty nedostupné u dodavatelů, produkty větších rozměrů nebo produkty s jinou platební možností.
Podporuje mojeID

KONTAKTY

HUDEBNÍ CENTRUM VLAŠIM
Prokopova 1591
258 01 Vlašim
tel: +420 775 929 757, +420 311 265 023
napište nám
Prodejna (showroom) - Polánka 4, 258 01 Vlašim
+420 311 265 023

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 4 100 Kč (142 EUR)
naše cena 6 990 Kč (242 EUR)
naše cena 75 Kč (3 EUR)

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 14 600 Kč (505 EUR)
naše cena 1 450 Kč (50 EUR)
naše cena 90 Kč (3 EUR)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád

 

Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, nabízíme pouze kvalitní zboží u kterého jsme plně přesvědčeni o výhodnosti poměru cena/kvalita. Pakliže se přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena. 

V každém případě se snažíme najít takové řešení, které Vám bude vyhovovat!


Poškození vzniklé přepravou zásilky
Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka mechanicky poškozena, je povinen do 24 hodin informovat prodejce telefonicky na číslo 775929757 a současně na emailu obchod@hudebnicentrum-vlasim.cz  (uvádějte: jméno, č. objednávky a popis poškození). Zajistíme co nejrychlejší výměnu. Po této lhůtě nelze poškození reklamovat.

Závada při prvním použití výrobku
Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 7 dnů od prodeje, poskytuje prodávající rychlé řešení reklamace výměnou za nový bezvadný kus při splnění všech následujících bodů:

  • Zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující.
  • Dané zboží je na prodejně či skladem (jinak není výměna možná).
Reklamace v záruční době
Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté co vady zjistil.
  • Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 30 měsíců.
  • Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci  ( např: trsátko skutečně nevydrží 30 měsíců hraní).
  • Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30ti kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.
Postup při reklamaci

Kupující vytiskne a vyplní Reklamační formulář.Kupující osobně či přepravní službou dopraví na své vlastní náklady reklamované zboží spolu s kopií faktury či paragonu a výše uvedeným Reklamačním formulářem na adresu:

Hudební centrum Vlašim

Jiří Doubek

Polánka 4, 258 01 Vlašim

 

Provozní doba:

Po - Pá   15:00 - 20:00

So  9:30 - 12:00   16:00 - 20:00

Ne  16:00 - 20:00

 

  • Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.
  • K reklamovanému zboží nezapomeňte přiložit kopii faktury nebo paragonu a řádně vyplněný Reklamační formulář!